Pagina's

woensdag 28 oktober 2015

Merry Christmas.


Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb voor de kaart kraftpapier gebruikt van 30 x 15 cm.
Deze heb ik gevouwen tot een vierkante kaart, 
daarna heb ik de linkerkant van de kaart nog een keer gevouwen.


Ik heb de kaart beplakt met designpapier uit het 
pretty paper bloc " Nordic winter "
(Het vierkant met de tekst " Merry christmas " 
zit ook in het pretty paper bloc.)
Daarna heb ik van kraftpapier een vierkant gesneden van 11 x 11 cm.
Deze heb ik op de gevouwen linkerkant geplakt.
Ook hier heb ik designpapier op geplakt, 
en een leuk winters snoesjes plaatje.


Op deze foto is het nog een keer goed te zien.


Snoesje heeft een lantaarn meegenomen, met daar in een
brandend kaarsje, nu de tijd weer verzet is
 afgelopen weekend word het al weer vroeg donker.


Op een kerstkaart mogen deze mooie kerstbellen
 toch zeker niet ontbreken.

Deze materialen heb ik op mijn kaart gebruikt :

PK9128 Pretty papers bloc Nordic Winter   3DHM075 Snoesjes knipvel Forest   CR1344 Craftables snijmal Lantern

CR1343 Craftables snijmallen Christmas Bells   8089-0206 Kraft papier 15x30 cm - 300 grams  

De tekst-stempel  " Wishing you a white christmas " zit bij 
de collectables ijsbeer  COL 1370.

De komende dagen is de Kreadoe weer,
 Kreatrends staat er ook, Kraamnummers B045 en B047.
Daar is deze kaart in het echt te zien, dus mocht je er naar toe gaan,
ga dan gerust even kijken.

Groetjes Linda.

6 opmerkingen: