Pagina's

maandag 4 november 2019

X - Mas


Hoi allemaal

Deze keer weer een kerstkaartje. 



Hier ligt de kaart plat, maar rechtop is hij prachtig. Ik ben begonnen met een basis kaart van een half scrapvel. 30.5 bij 30.5
Daarna het design papier erop.
Toen heb ik de kerstboom uitgesneden. 2 keer. Ik heb de mallen op het papier tegen elkaar gelegd en dat 2x gedaan. Zo blijven de halve bomen aan elkaar. 1 boom heb ik op het design papier geplakt en daarna de rand aan de rechterkant geknipt in de vorm van de boom. Daarboven op de 2de boom en in het midden een randje parels geplakt. 





Op de linkerkant heb ik een mal gedaan van Marianne Design met daarop een plaatje van een knipvel. Versierd met parels en een kerstster. 


De letters heb ik gesneden met de silhouette cameo.


Groetjes en ik wens je veel knutsel plezier.


Ine


LR0627 Creatables  Petra's Winter CirclePK9165 Pretty Papers Bloc  Brocante WinterLR0612 Creatables Gate Folding dies – ChristmasCA3134 Mirror paper gold Marianne DesignMB0181 Knipvel Mattie's Mooiste Winter birds

LR0435 Creatables snijmal Petra's poinsettia Marianne Design  Nuvo crystal drops - neptune turquoise 661N

4 opmerkingen: