Pagina's

maandag 25 november 2019

Condoleance

Soms heb je condoleance kaarten nodig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd best lastig vind om die te maken, puur omdat ik me heel erg in moet houden met wat ik op zo'n kaart allemaal verwerk.
Ik vind namelijk dat je zulk soort kaarten rustig moet houden en niet druk moet versieren met allemaal frutsels.
Deze kaart is gemaakt met een aantal mooie materialen uit de webwinkel.


Het plaatje komt van een nieuw knipvel van Marianne Design en is verwerkt op een doily die zit bij de prachtige Creatables Petra's winter.


De teksten zijn ook nieuw van Marianne Design.
Ze zijn gestempeld op een mooie rand die gemaakt is met de prachtige Creatable Classic border.
Deze snijmal laat de gesneden rand aan het papier vast zitten. Ik heb de ruimte opgemeten die ik nodig had voor de teksten. Er boven en er onder heb ik met potlood zacht een lijn getrokken waar ik de mooie border tegenaan heb gelegd en daarna heb gesneden aan beide kanten.
Heel eenvoudig maar met een prachtig resultaat.


Ik hoop je te hebben kunnen inspireren.
De artikelen waarvan de plaatjes onderaan de blogpost wat groter zijn staan helaas door omstandigheden nog niet op de website maar kan je wel bestellen door er onder het kopje opmerkingen naar te vragen.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

https://www.kreatrends.nl/LR0627-Creatables-Petras-Winter-Circle  https://www.kreatrends.nl/LR0635-Creatables-Classic-Border  VK9583   CS1041

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten