Pagina's

zaterdag 16 november 2019

Halloween easelkaart

et de collectables Halloween heb ik ook nog een easelkaart gemaakt.
De borduurpatroontjes kun je downloaden op hen marianne design blog.
Deze leuke patroontje passen precies op het kleine borduurmalletje .


Kiekeboe.......nu zie je de vleermuisjes↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓






Ik heb de pompoenborder 4x uitgestanst en rondom de basis geplakt.




Ze zijn zo leuk de vleermuisjes, je kunt ze op allerlei 
manieren gebruiken zoals je ziet.
De bovenste lijkt geplet te worden , de onderste wil wegvliegen.
Maar zit gevangen in het spinneweb


Ik zag de patroontjes en ik had de collectables halloween van Hennie.
En wist meteen dat ik daar een easelkaart mee wilde maken.
Wil je ook zo'n 4 easelkaart maken kijk dan even
 onder het tabblad Tutorials op het blog.
Daar staat er 1 beschreven van een eerdere creatie.

Heb je er 1 gemaakt....laat het ons dan weten....we kijken graag naar jullie creaties.

Hieronder alles nog even op een rijtje en doorgelinkt naar de webshop.




COL1473 Collectables Eline's Halloween  LR0562 Creatables snijmal Border with pumpkins    CR1422 Craftables spiderweb    craftables mini alphabet    DF3455 Designfolder Marjoleine's dots



Geen opmerkingen:

Een reactie posten