Pagina's

donderdag 14 november 2019

BOO nog even lekker na griezelen


Ik ben aan de gang gegaan met de Craftstencil witch hat en 
de Collectables halloween van Marianne Design
Deze 2 gaan zo goed samen.


Ik heb de hoed 2x uitgetekend 1x "gewoon"en keer in spiegelbeeld.
Zodat je ze tegen elkaar kunt plakken .
Op de achterkant kun je zien als je goed kijkt dat er een rillijn zit.
Net boven het spookje↓↓↓↓↓
het bovenste stukje zit vast .
Nu kun je de hoedje wat van elkaar vouwen en blijft hij staan.
Op de onderste foto zie je dat.



Het versieren van de hoed is het leukst.
Ik heb de voorkant en achterkant gedaan.
Ik heb eerst een aantal spookjes en vleermuisjes gemaakt.
En daarmee de hoed "aangekleed".
Er is ook een craftables spinneweb die ik ook gebruikt heb.
Net zoals pompoentjes die heb ik weer van de pompoenrand geknipt.

Zo staat de hoed.

Ik heb nog een "spooky"kaart gemaakt met deze leuke collectables.
Zaterdag komt hij op het blog.
Ben je als nieuwsgierig??????????



Hieronder alle onderdelen op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.


COL1473 Collectables Eline's HalloweenPS8044 Craftstencil Witch HatCR1422 Craftables spiderweb   LR0562 Creatables snijmal Border with pumpkins  craftables mini alphabet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten