Pagina's

donderdag 28 november 2019

Rudolf met zijn rode neus


Deze keer ben ik aan de gang gegaan met Rudolf.
Marianne Design heeft een leuke combinatie gemaakt met 2 collectables.
Dit is ook met de kerstman + tekstmal


Deze keer heb ik de kaart anders gevouwen zoals je ziet.
En ik heb rudolf aan de linkerkant vastgeplakt en de tekst aan de rechterkant.
De tekst heb ik uit 2 kleuren gestanst en deze wat verspringend op elkaar geplakt.


De binnenkant kun je aankleden met dat wat jij leuk vind.
Ik heb gekozen om een bos te maken met een vosje erin.


Op de binnekant van de flapjes heb ik ook een paar boompjes gedaan



Ik hoop dat  je weer wat inspiratie hebt gekregen.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.




COL1476 Collectables Eline's Rendier Kerst   PK9164 Pretty Papers Bloc Winter days by Marleen  CR1483 Craftables Trees by MarleenCR1484 Craftables Fox by Marleen



Leuk dat je bent langs geweest!!!


2 opmerkingen: