Pagina's

donderdag 31 januari 2019

Voorjaar

Krijgen jullie ook zo'n zin in het voorjaar? Ik wel, vandaar dat ik vandaag een voorjaarskaartje heb gemaakt.
Ik heb eerst de basiskaart gemaakt van wit cardstock en Creatables LR0570 (zie onder bij gebruikte producten). Deze nogmaals gebruikt met het blauwe zigzagpapier uit de Sweet Dreams serie. Passend gemaakt en opgeplakt.
Daarna het flower frame uit wit cardstock gestanst en geëmbosd. 
Over de cirkel van de basiskaart geplakt. 
In het midden een mooi plaatje van het knipvel Romantic Dreams, dat ik uitgestanst heb met de cirkel met stiksteekrand van de Creatables LR0570. 
De gieter heb ik gestanst uit papier van het papierblok Sweet Romance. Het bovenstuk met wat foam verhoogd opgeplakt.
Als laatste wat bloemen gemaakt met de stansjes die bij het flower frame zitten. Als hart van de bloemen heb ik 2 kleuren Nuvo Crystal Drops gebruikt.

Hieronder de producten uit de webwinkel van Kreatrends:
PB7055 Pretty Papers Eline's Sweet dreamsPretty Papers bloc Sweet Romance  LR0570 Creatables snijmallen Anja's vertical folding die (round)  LR0574 Creatables snijmal Flower Frame round  LR0572 Creatables snijmal Watering can EWK1265 Knipvel Romantic Dreams - GreenNuvo crystal drops - carnation pink 666NNuvo crystal drops - antique rose 656N
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven.
xxx Margreet

1 opmerking:

  1. Ja , van deze mooie kaart krijg je zin in het voorjaar.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen