Pagina's

maandag 28 januari 2019

It's a girl!

Hoi hoi

Deze keer heb ik een stencil van Marianne Design als basis genomen. Getekend en geknipt in bruin en 2x in wit. @x zodat hij wat steviger is. Ik heb ze bovenaan aan elkaar geplakt en gevouwen, zo staat het als een tentje :) 





Ik heb het verder aangekleed met een mal van Marianne. Dit zijn allemaal kleine babyspulletjes. En ik heb een knipvel van Ilse's Funny's  gebruikt.
Papier is van Eline's Pretty papers.


De speltes heb ik aan een draadje gedaan. Een paar bloemetjes en wat Pearl dew drops van Nuvo maken het af.

Groetjes Ine


PS8021 Craftstencil Tipi by MarleenCR1456 Craftables Punch die Baby itemsCR1458 Craftables snijmallen Oval ribbon PB7055 Pretty Papers Eline's Sweet dreams
VK9574 Knipvel  Ilse's Funny's - BabyNuvo crystal drops - buttermilk 652NScrapper's spools Karen Foster - carnation25.5200 Glitterfoam wit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten