Pagina's

donderdag 24 januari 2019

Soms moet je opruimen

Ja...soms moet dat en deze beer doet dat graag.
Hij stopt met liefde zijn favoriete speelgoed veilig in de doos.
Zodat er niets mee kan gebeuren.
En als hij er weer mee wil spelen dan kan hij ze zo weer uit de doos halen.



Dit is ook weer zo'n malletje wat je voor heel veel doeleinden kunt gebruiken.
Ik heb er een opruimdoos van gemaakt.
Gestanst uit ribbelkarton.
Het plaatje is van de beary cute serie en past 
super bij de pretty paper bloc beary cute.
De mini beertjes heb ik uit vilt gestanst om een beetje het wollige effect te krijgen.
Natuurlijk kun je er nog veel meer in doen.
Ik heb het bewust rustig gehouden.

LR0569 Creatables snijmal Gift boxEWK1249  Knipvel Els Wezenbeek Teddybears 1PK9145 Pretty Papers bloc Beary CuteMemento Dew Drop inktkussen Rhubarb Stalk MD301


Knutselvilt-warmgeelKnutselvilt witCOL1443 Collectables Giftwrapping - Karin's bird, hearts and tag   COL1422 Collectables snijmallen Eline baby animals

CR1352 Craftables snijmallen Labels (basic shape)8089-0211 Ribbelkarton A5

Hieronder nog even alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.









1 opmerking:

  1. Opgeruimd staat netjes , moet je bij mij wel veel dozen hebben , moet ook nodig opruimen in mijn hobby kamer ,de zin ontbreekt dus zit nu met de spullen aan de keuken tafel.
    Het kaartje vind ik heel leuk en het doosje ga ik vast ook een keer gebruiken denk dat ik er dan bloemen instop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen