Pagina's

donderdag 10 januari 2019

Lekkere koffie

Bij deze mallen van DDBD dacht ik eerst ....wat moet ik hiermee nu eens gaan doen.
En dan ineens weet je het......

Ik heb ze samen in 1 creatie verwerkt.



De beker heb ik met de bovenrand tegen de midden vouw aangelegd.
Zodat je een dubbele kaart krijgt.
Daarna uitgetekend en geknipt.
Zo ook het label op de beker.
Hierop het ik met een stempel met coffee tekst gestempeld.
Alle randen beïnkt.
De donut uitgetekend en geknipt.
Bloemen uit foam gestanst , verhit en gevormd  en de mooie takjes van 
creatables LR0571 gebruikt.



Zoals je ziet een stukje bakerstwine met een bedel in de vorm van de driehoekjes op de donut.
(bij toeval had ik die in mijn bedel doosje zitten)
Nog wat vlindertjes op de donut.
En zo heb je een leuke kaart om naar een coffee/donut liefhebber te sturen.
Misschien heb ik je een leuk idee gegeven?




Hieronder nog even alles op een rijtje en zoals je gewend bent doorgelinkt naar de webwinkel.

470.713.694 Dutch Doobadoo Card Art Coffee mug A5470.713.693 Dutch Doobadoo Card Art DonutPretty Papers bloc Sweet Romance   Memento Dew Drop inktkussen Toffee Crunch MD805


KJ1708 Clear Stamp Quote - every day  25.4094 Flower foam assortment set 5 red-pink  LR0571 Creatables snijmallen Anja's vertical folding die (Square)  PM10064 Snijmallen Flowery Collection Buttercup Trio


85348 Glitter brads  medium brights American Crafts  AS139 Charms zilver - hartjePM10115 Snijmal  Precious Marieke - Early Spring  Flowers and Butterfly Dies

1 opmerking: