Pagina's

donderdag 17 januari 2019

Alle eendjes zwemmen in het water

Vandaag laat ik jullie een stempelkaartje zien, gemaakt met de Silhouette Wetlands & Swans clearstamps van Marianne Design.
Eerst heb ik een achtergrond gestempeld met distress inkt van Tim Holz. Ik heb hiervoor 3 tinten blauw, groen en bruin gebruikt
Daarna heb ik de kaart op mijn stempelhulp gelegd en ben van lieverlee begonnen met het opbouwen van een scene. Ik gebruik voor silhouette stempels meestal zwarte Versafine inkt.
Toen de randen nog bewerkt met Black Soot distress inkt en het geheel gemat op een zwarte cardstock kaart.
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven wat je zoal met deze stempels kunt doen.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
CS1017 Clearstamps Silhouette WetlandsSTB002 Stamping Buddy Pro  Distressinkt Black Soot  Distressinkt Broken ChinaDistress inkt pad Salty OceanDistressinkt Tumbled GlassDistressinkt Shabby ShuttersDistressinkt Vintage Photo  6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsVersafine stempelinkt onyx black

xxx Margreet



1 opmerking:

  1. Wat een schitterend kaartje
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen