Pagina's

donderdag 24 juni 2021

Zomaar iets liefs

 Ik ben met de DDBDmal  card art diamond bezig gegaan.
Het leuk van deze mal is dat je hem op veel verschillende manieren kunt makken.
Ik heb er nu voor gekozen om een openslaande kaart ervan te maken.
Zoals je hieronder kunt zien.


Het honeymoon bloc en de plaatjes van els wezenbeek van Marianne Design 
vond ik wel erg mooi voor dit model.
Het plaatje heb ik doormiddel van de ruit (mal van DDBD) op het plaatje
 te leggen en na te tekenen gemaakt.
En dan is het je kaart opbouwen zoals je dat leuk vind.
Ik heb gekozen voor wat foambloemen en swirls in de hoek.
De bloem heb ik gemaakt met flower foam en de heattool.
Kijk wel uit voor je vingers want het wordt wel warm.
De middenruit met de bloem heb ik met 3d tape verhoogd opgeplakt.
Tekststempeltje erop.
En om het geheel af te maken een band eromheen.
Ook met een foambloem en een swirl.


Ik heb ook nog een ander idee met deze mal ...
dus deze komt binnenkort ook op het blog... nog even geduld.

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest en graag tot de volgende creatie.






470.713.861 Dutch Doobadoo Card Art Diamond   EWK1285 -Knipvel Els Wezenbeek Gorgious Paintings  PB7060 Pretty Papers Eline's Honeymoon - 4   CS1075 - Houtstempel set – Kadopost    115633-0520-Craftemotions-snijmallen-swirls-4-stuks


Flower foam sheets a4 Off White    25.4322 Flower foam sheets a4 moss green  Meeldraden- pearl nude   Memento Dew Drop inktkussen Olive Grove MD708

PMA4012000E heat tool pink eur..jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten