Pagina's

maandag 21 juni 2021

Flessenpost

 Hoi allemaal


Vorige week had ik een lente kaart en nu is het volop zomer.

En nu de Corona maatregelen weer beter zijn, krijgen we misschien wel weer zin in vakantie


Ik  heb een kaartje gemaakt met de "message in a bottle"mal.



Ik heb de buitenste lijnen in wit cardstock gedaan. Daar boven op de iets kleine vorm van designpapier.

Dan heb ik nog wat strookjes gescheurd en die gebruikt voor de diverse lagen.



Bij de Collectable mal zitten echt een hele hoop onderdeeltjes. Daar heb ik bijvoorbeeld ook de zee van gemaakt. Ook de vuurtoren,  het bootje, het strandhuisje en de strandpaal zitten bij deze mal. Leuk hè?

Ik heb een hele fijne kleine stansmachine. Dat vind ik makkelijk. Zo kan ik op mijn bureau alles makkelijk uitsnijden.




Ik vind de strandstoel ook zo leuk. En net zoals deze in het echt lastig zijn op te zetten, moest ik ook even kijken wat nu boven en onder was. Maar het is gelukt. De surfplank en de zwemvliezen zitten samen in een verpakking.

De meeuwen zijn van een oudere mal. ook een Collectable, nu niet voorradig maar waarschijnlijk wel te bestellen bij Hennie.

Onderaan komen weer alle producten gelinkt naar de website.


Veel knutsel plezier,


groetjes Ine xx


LR0719 Creatables Classic beach chair   LR0717 Creatables Surfboard & Flippers   PS8092 Craftstencil Message in a bottle by MarleenCOL1497 Collectables Eline's Sea side   PK9174 Pretty Papers Bloc SpringtimeRanger-Distress-Oxide-carved-pumpkin-TDO55877-Tim-Holtz   Ranger Distress Oxide - fossilized amber TDO55983 Tim Holtz

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke flessenpostkaart, Ine. Wat is er veel op/in te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke flessenpost....gezelli....nu inderdaad hopen op veel mooi weer.
    Zodat we net zo kunnen genieten als de diertjes op je kaart.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen