Pagina's

donderdag 10 juni 2021

Hup Holland

Met de EK in het vooruitzicht heb ik deze toepasselijke kaart gemaakt.
In de mei collectie van Marianne Design zitten leuke sportitems.
En nu maar hopen dat Nederland ver komt.
Wat denken jullie??


Het craftstencil shirt heb ik 2 x nagetekend op wit.
Dit past mooi op een A4 naast elkaar.
1 deel van het shirtje heb ik net onder de mouwen gerild zodat je dat kunt vouwen.
De bovenkant heb ik aan het andere deel geplakt.
Nu kan je kaart/ shirtje staan.


En omdat het een voetbal zomer gaat worden heb ik het shirtje oranje gemaakt.
Hiervoor neem je de binnenlijnen van het sjabloon.
En dan even goed kijken hoe je het ingedeeld wil hebben.
En die onderdelen teken je na.
Gewoon lekker uitproberen.
Ik heb hier voor het cijfer 13 gekozen , maar je kunt
 natuurlijk elk getal nemen wat je wil hebben.
Want de cijfer 1 tot en met 0 staan erop. 
De creatables voetbal  schoen heb ik 2x uitgestanst , geembost en beïnkt met zwart.
Hetzelfde heb ik gedaan met de voetbal.
Die zit bij meerdere sport attributen.
Ik zet de link hieronder neer.
Het logo van de leeuw heb ik gezocht met google en 
die in verschillende maten in Word geplakt en uitgeprint
En de in mijn geval kleinste heb ik gebruikt.
Om het printpapier iets te verstevigen heb ik het
 na het printen op een stukje wit papier/karton geplakt.


Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.




PS8087 Craftstencil Team shirt     LR0713 Creatables snijmal Soccer shoe       LR0659 Creatables snijmallen Sports      
  Ranger Distress Oxide - black soot TDO55815 Tim Holtz   6200-0226 Joy! ink blending tool mini set     





 

4 opmerkingen: