Pagina's

donderdag 3 juni 2021

Take the ride

Ik heb voor Kreatrends mogen werken met de stoere stoomtrein van Marianne Design.
Met weemoed moest ik terugdenken aan onze fijne vakanties in Zwitserland, waar we heel veel in de trein hebben gezeten (alleen met de Jazztage in een stoomtrein). 


Daarom kwam het idee in me op om hem uit een (soort van) tunnel te laten komen.
Die heb ik getracht na te bootsen door de patrijspoort van Amy Design te gebruiken.
De trein met de wagons heb ik met mijn Derwent Procolour kleurpotloden ingekleurd.
De tekst komt van een stickervel van Dutch Doobadoo en heb ik na het matten verhoogd opgeplakt.

In Zwitserland stikt het van de bomen, vandaar dat ik het mooie dubbelzijdige papier uit de Paper Set van by Marleen heb gebruikt (ook voor de patrijspoort en de rails).
De bomen komen uit een oudere Craftables en zijn in diverse tinten uitgestanst.


Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
 

Fijne dag!
xxx Margreet






4 opmerkingen: