Pagina's

donderdag 17 juni 2021

Out of my comfortzone

 


Voor deze kaart ben ik voor mijn gevoel helemaal uit mijn comfortzone getreden (best wel eens leuk hoor). Ik ben aan het 3D-en geslagen.
Ik heb twee kleuren cardstock gezocht bij het mooie designpapier van Jeanine's Art. Het lichtgekleurde cardstock afgewerkt met distress oxide vintage photo.
Het designpapier op maat gesneden en met de papierdistresser bewerkt.
Uit het lichte cardstock de mooie Creatables van Anja van Laar gestanst (de grootste en een na grootste vorm) en daarna geëmbost. Terwijl het papier nog in de stans zat met vintage photo de geëmboste delen bewerkt. 
Uit het knipvel een plaatje geknipt en direct opgeplakt en opgewerkt in 3D.
Van de Butterfly Square stans alleen de twee vlinders gebruikt. Allebei 3x uitgestanst, zodat ze beter zichtbaar zijn.
De vlinders afgewerkt met Nuvo Crystal drops.

Onderstaande producten zijn bij Kreatrends verkrijgbaar

LR0716 Creatables Anja's Elegant Oval 3D Cutting Sheet - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Blue Butterfly CD11659Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly Square JAD10122 Paperpack - Jeanine's Art - Butterfly Touch JAPP10019  Nuvo crystal drops - morning dew 677N  Ranger Distress Oxide - vintage photo TDO56317 Tim HoltzAurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.
Fijne dag!
xxx Margreet


3 opmerkingen:

  1. Wauw....wat mooi geworden Margreet.
    Je mag vaker uit je comfortzone treden..

    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Giny.
    Ik zal er aan denken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Out of je comfortzone? Ik vind deze kaart werkelijk geweldig. Helemaal leuk en een enorme inspiratie voor mij ;)
    Vooral nog eens doen :D

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen