Pagina's

maandag 13 juli 2020

Vier de zomer.




Hoi allemaal

Terwijl ik dit schrijf is het slecht weer. Het miezert en waait. Niks geen zomer.
Maar met dit kaartje probeer ik de zomerzon weer terug te roepen.



Volgende week begint onze vakantie, in Nederland, dus ik hoop op een beetje zon. 
Maar goed, het komt zoals het komt.

Mijn kaartje is gemaakt met een Ducht Doobadoo mal. De basis getekend en geknipt uit turquoise cardstock. En dan de maat kleiner gemaakt met papier van Marianne Design.

Ik heb er een schudvenster op gemaakt met pailletten en kleine pareltjes.

Ik heb ook de stansjes bewerkt met embossingpoeders. De schildpad met clear en de vissenstaarten met meerdere kleurtjes. Een beetje moeilijk te zien op de foto.





Ik hoop jullie een beetje in de zomerse sferen te hebben gebracht. 
Fijne knutselweek,

groetjes Ine


470.713.190  DDBD Dutch Shape Art Ticket CR1512 Craftables snijmal Bubbles LR0025 - Shaker windows – CirclesCR1474 Craftables snijmal Shaker Doily 

VK9588 Knipvel Mermaids  390109 MBoss embossingpowder Gold  PMA4012000E heat tool pink eur..jpg

3 opmerkingen: