Pagina's

donderdag 30 juli 2020

Sangria

Geen zonvakantie in Spanje? Dan moeten we het thuis maar zonnig maken. En dat heb ik geprobeerd met deze vrolijk gekleurde kaart.
De basis is gemaakt met de DDBD Shape Art Chord van donkergroen cardstock.
De 2e laag heb ik nagetekend op watercolor paper omdat ik met inkten wilde gaan werken.
Ik heb 4 kleuren Memento Dew Drops gebruikt (onderaan dit bericht zie je welke) en die versrpeid over het papier opgezet.
Daarna met dezelfde kleuren en de clearstamps gestempeld.
Met wat gesso gespetterd.
De sangriakan en het glas uitgestanst en daarna ingekleurd.
Ook het fruit uitgestanst in passende kleurtjes cardstock.
 
Alle onderdelen op de kaart gelegd en na wat heen en weer schuiven alles opgeplakt.
Met als resultaat deze zonnige kaart.
Hieronder staan alle gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends.
CS1064 Clearstamps Colorfull Silhouettes - fruitHT1655 Clearstamps and dies Hetty's Summer - sangriaLR0668 Creatables Fruit470.713.162 Dutch Doobadoo Shape Art Chord  Nuvo - Alcohol Marker Pen Collection - Rosy Pinks - kleurenMemento Dew Drop inktkussen Dandelion MD100Memento Dew Drop inktkussen Pear Tart MD703Memento Dew Drop inktkussen Tangelo MD200Memento Dew Drop inktkussen Love Letter MD302

Ik vond het een leuk projectje om te maken.
Fijne dag!
xxx Margreet

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met frisse kleuren ,achtergrond is ook mooi.
    En de Sangria mag niet ontbreken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke frisse en vrolijke kaart.
    Krijg trek in een glas ....

    BeantwoordenVerwijderen