Pagina's

donderdag 16 juli 2020

Schelp

Als basis heb ik het stencil Sea Shell van Marianne Design gebruikt, met als 2e laag een vel uit het Pretty Papers Bloc Wood & Stone. Van beide lagen heb ik de randen met gesso bewerkt.
Daarna alles wat ik wilde gebruiken uitgestanst in kleur of in wit cardstock, en dat later gekleurd met Nuvo markers.

De zeester en het lieve meeuwtje komen uit een oude Collectables.
Hieronder staan alle gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends.
PS8064 Craftstencil Sea shellPK9170 Pretty Papers Bloc Wood Stone A4LR0660 Creatables snijmal Coral SetLR0665 Creatables snijmallen Lifeguard houseLR0424 Creatables snijmal Beach Chair CR1441 Craftables snijmal dune fence  Snijmallen Creatables LR0531 - Rainbow and clouds Nuvo-Alcohol-MarkersCR1512 Craftables snijmal Bubbles
Fijne dag!
xxx Margreet


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart in de vorm van een schelp , als je het malletje ziet denk je wat moet ik daar mee maken ,maar als ik dit zie denk ik wat prachtig gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomerse kaart. Je krijgt gewoon zin om naar het strand te gaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen