Pagina's

donderdag 9 juli 2020

Leven aan zee


Vinden jullie het ook zo lekker aan zee.
Lekker langs de waterkant lopen , de wind door je haar voelen.
Ik vind het heerlijk.
Ik ben geen zonaanbidder dus op het strand liggen daar houd ik niet van.
En nu met al die leuke mallen met het strand/zee thema is het
 een feestje om een kaart in dat thema te maken.
Hieronder mijn creatie.

Ik heb gebruik gemaakt van nieuwe en wat oudere mallen.
En van de leuke verrekijker heb ik dit keer een schudkijker gemaakt.
De small shakerwindows passen precies in de opening van de kijker.
Wat heb ik gedaan:
Ik heb de kijker 2x uitgestanst.
En de geemboste delen beïnkt
Uit 1 heb ik het extra cirkeltje gestanst zodat je een open kijker krijgt.
Toen heb ik alleen de dubbele bovenrand van de rest geknipt.
Dus je hebt 1 volledige kijker en 1 cirkelrand.
In de rand heb ik 1 schudvenstertje geplaatst.
Je kunt deze met lijm of met stickytape erin of op plakken
Op het schudvenster heb ik eerst rondom stickytape geplakt.
Toen wat schudmateriaal erin  gedaan.
Ik had ook uit hebt knipvel met de losse cirkel een vuurtoren uitgestanst.
Deze heb ik heel voorzichtig op de achterkant van het schudvenster gelegd.
Nadat ik de beschermlaag van de stickytape heb verwijderd.
Nu heb je dus een schud venster met een rand erop en een plaatje erachter.
Ik heb daarna een klein randje van het plastic weggeknipt.
Het geheel heb ik op de andere kijker geplakt.
En dit weer op de kaart.
Ik hoop dat je het nog snapt??


Hieronder alles wat ik heb gebruikt voor de kaart.
En weer doorgelinkt naar de webwinkel.


470.713.783  DDBD Card Art IrisLR0032 - Shaker windows - small CircleCR1440 Craftables snijmallen Sea Shells    CR1511 Craftables snijmal MonocularsCR1512 Craftables snijmal Bubbles



Distress inktpad Chipped SapphireLR0595 Creatables snijmallen Tiny's sea gullsLR0661 Creatables snijmal Gate Folding - Light houseLR0660 Creatables snijmal Coral Set


DF3448 3D Design folder sea shells   VK9589 Knipvel LighthousesHobbyjournaal extra sticky tape 3 mm

Ik hoop dat je weer een ideetje erbij hebt.
Leuk dat je bent langs geweest, heb je vragen stel ze gerust.

2 opmerkingen: