Pagina's

donderdag 2 mei 2019

Hieperdepiep miauw

 Deze keer ben ik met de mallen  van Marianne Design aan de slag gegaan.
De grote cirkel had ik al gebruikt bij het lieveheersbeestje.
Maar nu heb ik hem in deze creatie ook verwerkt.



Ik vind het een erg leuke veelzijdige mal die je op verschillende manieren kunt gebruiken.
Op mijn manier maar je kunt ook de 2 opgewerkte op elkaar 
leggen en de scallop randen ook.
Dan krijg je weer een heel andere uitstraling.
Ik heb de grote opengewerkte en de grote scallop op elkaar gedaan en
 de klein open gewerkte en de scallop ook.
Onder/achter de kleine opengewerkte heb ik de grote scallop gedaan van dessinpapier


Op de binnencirkel van de grootste heb ik met een mask stencil 
van Marianne deze kattenpootjes gedaan.
Ook op de zijkant van de binnenkant kaart heb ik een rijtje pootjes beïnkt.
Even kijken welke pootjes mooi op een rijtje komen.

Verder heb ik de poesjes in het wit en zwart uitgestanst en 
zoals je bij de witte kunt zien zitten er mooie duidelijke details.
Dit is bij de zwarte ook maar dit is jammer genoeg op de foto minder goed zichtbaar.

En  dan om het af te maken  een "katachtige"tekst.
Wat plaksteentjes en een strik.
De strik is gemaakt met de strikjes maker.
I.p.v. 1x heb ik hem er 2x omheen gedaan en zo krijg je een dubbele strik.

Het formaat van de kaart is 13,5 cm x 13,5 cm.
En daarvan heb ik de voorkant terug gevouwen.





Hieronder alles nog even op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest.



LR0592 Creatables snijmallen Doily duo  LR0591 Creatables snijmallen Tiny's cats  PS8029 Mask stencil Tiny's cat paws  PB7056 Pretty Papers Eline's Summer picnic



CS1023 Clearstamps teksten  PoesliefIT608 -Knipvel Tiny's kittens    Versafine stempelinkt onyx black       6200-0021 Joy! crafts strikjesmaker





1 opmerking: