Pagina's

donderdag 23 mei 2019

Grow old with me

Kaart gemaakt met voornamelijk Studio Light producten.
Voor de basis heb ik de "gekartelde" rand van de grote stans aan beide kanten gebruikt.
Daarna heel lichtgeel cardstock erop geplakt met daarop designpapier, waarvan ik de randen met vintage photo bewerkt heb. Ik heb dat overigens met alle onderdelen, gemaakt met het designpapier gedaan.
Van de stans van de zakken heb ik een klein zakje gemaakt: 1 enkele zak met een klep, waarop een mooie knoop.
Alles ook weer gemat op cardstock, omdat het geheel anders een beetje somber werd.
Dit is de tag die uit de broekzak steekt. Gestempeld op designpapier en gemat op een (zelfgemaakte) tag. Gaatje en touwtje erin en hup in de broekzak. 
Hier nog een tip: ik bewaar het negatief van de "gekartelde" rand om te gebruiken als rand op een andere kaart.
 Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

BASISDEN279 - Basis Denim Saturdays, Nr.279BASISDEN277 - Basis Denim Saturdays, Nr.277STAMPSL359 Clear Stamp Grunge Collection 2.0, nr.359STENCILDEN140 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.140STENCILDEN141 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.141

 STENCILDEN136 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.136Distressinkt Vintage Photo  Aurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003Versafine stempelinkt onyx black

xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten