Pagina's

donderdag 9 mei 2019

Grunge

Ik heb vandaag een mixed media tag voor jullie gemaakt met de Grunge producten van Studio Light.
Hierboven kun je het begin zien. Het stencil is over de tag gelegd en met tape vastgezet. Daarna met 3 kleuren distress inkt bewerkt. 
Ik heb de stempel doormidden geknipt, aangezien hij best lang is. Het bovenste deel mbv de stempelhulp gestempeld. Daarna de bloemen nog eens apart op watercolor papier gestempeld en met dezelfde kleuren inkt en een waterpenseel geverfd. Met een kleurpotlood nog wat accenten gegeven. 
Toen de bloemen uitgeknipt en op de eerder gestempelde bloemen geplakt. Met een zwarte stift eromheen geaccentueerd.
Ik heb verschillende stansen gebruikt (onderaan kun je zien welke) en alles uit zwart kraft gestanst.
De randjes linksboven en rechtsonder zijn leftovers van de stans uit de Denim Saturdays serie. Zo zie je maar, wie wat bewaart.....
Nadat alles opgeplakt was, heb ik alle randen van de tag met zwarte Black Soot afgewerkt.
Als laatste met een fineliner een doodlerandje rondom de tag. 
En hier dan de tag zoals hij geworden is.
Ik hoop dat jullie hem net zo gaaf vinden als ik.
xxx Margreet

Onderstaande producten komen uit de webshop van Kreatrends:
MASKSL14 - Mask Stencil Grunge Collection 2.0, nr.14STAMPSL359 Clear Stamp Grunge Collection 2.0, nr.359STENCILSL176 - Cutting and Embossing Die, Grunge Collection 2.0, nr.176STENCILSL177 - Cutting and Embossing Die, Grunge Collection 2.0, nr.177STENCILDEN141 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.141470.713.157 Dutch Shape Art Label 5Distress inktpad Dusty ConcordDistress inkt Milled Lavender distressinkt victorian velvetDistressinkt Black Soot  Nellie-Snellen-Ink-Applicator  STB002 Stamping Buddy Pro  22108 Watercolor paper padCT211109-M Waterbrush Medium Crafts-Too

Geen opmerkingen:

Een reactie posten