Pagina's

maandag 29 oktober 2018

Condoleance kaart

Voor de blogpost van vandaag heb ik een condoleance kaart gemaakt.
Het zijn meestal niet de kaarten die we graag maken maar we hebben ze soms nodig.


Als basis heb ik een witte kaart genomen van 13,5 x 13,5 cm. Daar bovenop zit zwart cardstock van 13 x 13 cm met daar weer bovenop een stuk wit cardstock van 12,5 x 12,5. Deze bovenste laag heb ik bewerkt met distress ink Dusty Concord. Ik ben met cirkelachtige bewegingen vanuit de linker benedenhoek naar rechtsboven gegaan. Daardoor krijg je een mooi kleurverloop.


Deze prachtige vlinderhoek van Amy Design heb ik uit zwart cardstock gesneden. Door een gedeelte van de mal uit wit en grijs te snijden kan je de bloemen en de vlinder met kleur inleggen. Hiervoor moet je wel heel voorzichtig te werk gaan want de kleine delen (zoals bij de bloemen) schieten heel gemakkelijk weg.
Maar als het af is is het resultaat heel erg mooi.
Bij deze prachtige vlinderhoek horen ook mooie knipvellen die wel in de webwinkel verkrijgbaar zijn maar aangezien ik die nog niet in huis had heb ik gekozen voor een oud knipvel wat helaas niet meer leverbaar is.



Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

   https://www.kreatrends.nl/Stempelgereedschap#filter:f08e0047834c183107f3050a1838d8ab

Een knipvel wat bij deze Words of Sympathy lijn hoort en mooi bij de vlinderhoek past is deze:



Deze kaart is vanaf donderdag te zien op de Kreadoe bij stand 07.H041 (hal 7). Vrijdag en zaterdag ben ik zelf ook aanwezig bij de kraam. Ga ik jullie daar zien? Ik hoop het wel.

Leuk dat je langs bent gekomen, hopelijk heb ik  je kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten