Pagina's

donderdag 18 oktober 2018

Herfstdromen



Ik ben aan de slag gegaan met de Dutchdoobadoo lantern.

Ik heb hem 2 x uitgesneden en van de voorste heb
 ik het binnen gedeelte weggesneden.
Hierachter heb ik mica geplakt wat ik in de vorm van de lamp heb gesneden.
Op de achterste heb ik dessinpapier gedaan.
Tevens heb ik op de achterste en spinnenweb geplakt en
 een spinnetje eraan gehangen.



Op het mica heb ik sterretjes geplakt.
Voor het kaarsje heb ik een waxinelichtje op batterij gebruikt.
Deze heb ik beplakt met een strookje dessinpapier.
Nog wat pompoenen en elzekatjes om het herfst effect te krijgen.



Hieronder zie je het bakje wat ik tussen de 2 lanterns hem gebruikt.
het is een vierkant van 8 cm x 8 cm.
Deze is aan alle zijden grild op 2 cm.
Je knipt het in zoals hier en je vouwt er een bakje van en 
plakt het vast.
Hierin kun je dan je lichtje zetten


En dan hieronder het resultaat met lichtje.



Ik hoop je een idee te hebben gegeven.
Hieronder weer alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.
Leuk dat je bent geweest!!






470.713.683 Dutch Doobadoo Card LaternLR0431 Creatables snijmallen Tiny's Pumpkins  LR0547 Creatables snijmallen Leaf Set LR0550 Marianne Design Creatables Tiny`s Larix


 CR1448 Craftables snijmal Punch die starsMemento Dew Drop inktkussen Rich Cocoa MD800CS0975 Stempels - clear stamps Dreams Marianne Design
De dream stempel is een andere als dat ik gebruikt heb 
maar hier staan ook mooie dream teksten op.



1 opmerking:

  1. Wat is dit Leuk (met een hoofdletter) Giny. Mooi met dat lichtje en zoals je de pompoenen bewerkt hebt, top. Die spinnenwebben maken het helemaal áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen