Pagina's

maandag 22 oktober 2018

Nog een herfstkaartje.


Hallo allemaal

Ik heb weer een herfstkaart gemaakt. De zomer bleef maar duren en nu mag de herfst beginnen.

Ik heb de leuke Gnomes gebruikt, en daarbij is oktober natuurlijk pompoenen maand.



Ik heb als eerste de mal van Dutch Doobadoo getekend en uitgeknipt. De grootste heb ik gevouwen op 5 cm en op 10 cm.
Bij de 2 kleinere lagen heb ik een stukje tussenuit gesneden zodat je die niet hoeft te vouwen en het beter past.

Aan de bovenkant heb ik tussen de lagen een klein magneetje geplakt en ook bij de bovenste rand van de mal die om de Gnomes zit.
Zo blijft je kaart mooi rechtop staan. 




Hier ligt de kaart plat en kun je zien hoe het met de lagen zit. 

Hopelijk vinden jullie hem leuk. Ik wel in elk geval :) 
Onderaan kunnen jullie alle gebruikte artikelen weer vinden.

Groetjes Ine


HK1703 Knipvel Hettys gnomes470.713.168 Dutch Doobadoo Shape Art Another labelCR1446 Craftables snijmal Twine oval Nuvo crystal drops - pale gold 676N

PK9159 Pretty Papers Bloc Swedish winterLR0372 Creatables mushrooms  115633-0221 CraftEmotions Die - diverse paddenstoelen  LR0430 Creatables snijmllen Leaf Doily Marianne Design  LR0431 Creatables snijmallen Tiny's Pumpkins
LR0556 Creatables snijmallen Forest trees (set of 3)104090 Foam Stencil BrushesDistress inkt kit mini nr. 1

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en met zo'n lieve uitstraling. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt en die verschillende laagjes..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart , straalt een warmte uit met die herfst kleuren.die Gnomes plaatjes zijn ook erg leuk om te gebruiken voor de herfst.Model ook erg leuk gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen