Pagina's

donderdag 1 november 2018

ijskoude wintergroetjes

 Om te laten zien dat de Anja lacy folding die square een 
veelzijdige mal is heb ik nog een voorbeeld gemaakt.
De vorige kaart was een omgekeerde easelkaart.
Nu heb ik het geheel op zijn zijkant gezet.


Je stanst de basis uit en kiest welke rand je wilt uitsnijden.
Er is keuze uit 2.
Ik heb nu de andere gebruikt.
Deze heb ik aan beide zijden uitgestanst en geembost.
Het embossen is iets lastiger om te doen omdat je heb er niet 
helemaal door de stansmachine kunt halen.
Maar met wat geduld en beleid lukt het wel.


En dan kleed je de kaart aan zoals je zelf wil.
Ik heb hertjes gebruikt.
En de andere onderdelen wie bij de mal horen.

Misschien heb ik je op een ideetje gebracht.......
Hieronder zet ik weer alles op een rijtje en link het weer door naar de webwinkel.

Leuk dat je langskwam.



  LR0553 Creatables snijmal Anja's lacy folding die square craftables Tinys deer  Memento Dew Drop inktkussen Potter`s Clay MD801 MB0177 Knipvel Mattie's mooiste - Winter 1



Geen opmerkingen:

Een reactie posten