Pagina's

donderdag 13 september 2018

Santa komt er aan

  
Dit was het DT pakket wat Hennie mij toestuurde en met mijn bestelling erbij heb ik de volgende creatie gemaakt:
De bookmark shape van Dutch Doobadoo heb ik liggend gebruikt en uitgeknipt van wit cardstock. Dit heb ik opgeruwd met een papier distresser.
De volgende laag heb ik half met designpapier en half met geƫmbost papier gedaan. Ook weer opgeruwd.
Daarna eerst de Collectables stuk voor stuk in elkaar gezet en ze even 'droog' neergelegd om de positie van de bomen te kunnen bepalen. Na het opplakken van de bomen de arreslee op zijn plaats geplakt met de kerstman (een oudere Collectables) erin en cadeautjes ook nog er bij.
Het rendier trekt met plezier het hele spulletje.
Voor het geval ze verdwalen en het donker wordt, houdt de kerstman voor de zekerheid nog een lantaarn met een brandende kaars bij de hand.
Het kost best wat tijd om zo'n scene in elkaar te knutselen, maar het is wel heel ontspannend.
Ben benieuwd wie van jullie zich er ook aan durft te wagen.

Hieronder de gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
470.713.166 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 3COL1460 Collectables snijmallen Elines SleighCOL1461 Collectables snijmallen Eline ReindeerLR0556 Creatables snijmallen Forest trees (set of 3)PK9159 Pretty Papers Bloc Swedish winter PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas  115633-0217 CraftEmotions Die - 3 lantaarns met sneeeuw  DF3447 3D Design folder polka dots 
Fijne dag!
xxx Margreet

1 opmerking: