Pagina's

donderdag 20 september 2018

Pluk de dag

Vandaag een omgekeerde easelkaart.
Het idee heb ik ergens gezien op you tube.
En ik vond de nieuwe mallen van Marianne Design daar wel heel geschikt voor.


En je kunt nog veel meer leuks met deze mallen, 
binnenkort een vervolg op deze mal.

Hier even van de zijkant.



Boven kant.


Tekstje.
En een plaatje.

En dat alles bij elkaar vormt de kaart.

Wat heb ik gedaan:

LR0553 Creatables snijmal Anja's lacy folding die square
De mal bestaat uit verschillende onderdelen.

Ik heb een stuk cardstock van 14 x 28 cm genomen.
Deze heb ik gerild op 7 cm en op 14 cm.
Dubbelgevouwen en de korte zijde terug gevouwen.
Ik heb daarna 2 x 13 x 13 uit wit cardstock gesneden.
en op 1 heb ik heb losse vierkant gelegd en uitgestanst.
Zodat je dus de vorm krijgt als hieronder maar zonder
 het opengewerkte, dit doe je daarna.
Doordat je het aan 2 kanten doet moet je het voorzichtig tot
 de helft doen anders word het geemboste weer plat.




Op deze foto kun je zien dat ik hier alleen maar een rand heb gebruikt.
De andere zijde moet ik hier nog doen.


Dus dan heb je een open vierkant en een gesloten vierkant.
Het opengestanste vierkant plak je op het gevouwen gedeelte van je basis.
het ander vierkant heb ik een slag gedraaid en heb ik zoals je ziet op de "bodem" geplakt.

 

Er zitten  nog wat kleinere onderdelen bij, die ik gebruikt heb voor boven langs 
en als tegenhouder voor de easel.
Op  het binnengedeelte van de mal heb ik een plaatje 
gedaan en het geheel aangekleed met het takje wat erbij zit.
Het vogelkootje vond ik wel heel goed hierbij passen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd!!!
Heb je nu ook zin om deze kaart te maken...
Hieronder heb ik alles doorgelinkt naar de webwinkel.


LR0553 Creatables snijmal Anja's lacy folding die square LR0515 Creatables snijmallen Willow cats & birdhouse MB0177 Knipvel Mattie's mooiste - Winter 1

Memento Dew Drop inktkussen Toffee Crunch MD805


Heb je nog vragen stel ze gerust... 
heb je ook een creatie met deze mal gemaakt.... vertel het ons!!!

1 opmerking: