Pagina's

zaterdag 22 september 2018

Baby boxjes met sokjes

Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn ideetje uitgewerkt.
Tijdens het maken van het eerste doosje met rietje, 
bedacht ik dus deze doosjes.

De rietjes met roze en blauwe sterretjes zag ik bij xenos.
En toen dacht ik meteen aan deze doosjes.
Ik heb eerst de basis gemaakt.
Dus het doosje nagetekend, uitgeknipt , gerild en gevouwen.
Toen heb ik aan 1 zijde er een ster uitgestanst.
Het dessinpapier ook nagetekend en uitgeknipt.
En op 1 vierkantje een iets grotere ster uitgestanst.
Dit door het dessinpapier op het open sterretje te leggen.
Aan de achterzijde even natekenen.
Hierop het iets grotere sterretje leggen en uitstansen.
en als je ze dan op elkaar legt krijg je dit effect.
De uitgestanste sterren heb ik op elkaar aan een lintje gedaan.
En aan het doosje gehangen.
Hierop kan eventueel de naam van de baby of een letter.

Aan de binnenzijde van het doosje heb ik een vierkantje mica geplakt.
Het doosje gevuld met kleine sokjes.


Aan 1 zijde heb ik sterren opgehoogd opgeplakt met de tekst 
Hoera een jongetje,
of Hoera een meisje.


Op weer een andere zijde 2 voetjes


En dan blijft er nog 1 zijde over en hier heb ik een 
wat ouder plaatje van Elines Babies geplakt.
Met ook weer een uitgestanste ster.
En zoals je ziet komen de sterren ook weer terug in het dessinpapier.

Misschien weer een leuk idee??
Ik vond het in ieder geval weer erg leuk om te maken.
En dit zijn natuurlijk leuke kadootjes om te geven.

Hieronder nog even alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.
(Het babybloc pink is een andere als dat ik gebruikt heb
 maar hierin zitten ook mooie combinaties)


 470.713.049 Dutch Doobadoo Box Art straw dispenserPK9107 Pretty Papers Bloc Don en Daisy  PB7050 Pretty Papers bloc Elines babies pink
  Memento Dew Drop inktkussen Angel Pink MD404Memento Dew Drop inktkussen Summer Sky MD604



Geen opmerkingen:

Een reactie posten