Pagina's

maandag 10 september 2018

Dream....

Hoi allemaal

Wat een leuke mal is dit toch. Hij is van Dutch Doobadoo. 

Ik heb hem gemaakt van donkerrood carstock. En het prachtige papier van Marianne Design heb ik voor de bovenste laag gebruikt. 





De kerstrer en takjes zin van vorig jaar. Ik ben en blijf er dol op. Zie je de kleine besjes aan de takjes? Deze heb ik gemaakt met Nuvo Crystal Drops. Zorg wel dat ze goed droog zijn, anders is je werk voor niks. 




Hopelijk vinden jullie het een mooie kerstkaart. 

Groetjes Ine


470.713.680 Dutch Doobadoo Card Art Christmas BallPK9158 Pretty Papers Bloc Forest DreamCOL1458 Collectables snijmallen Arrow sentimentsLR0435 Creatables snijmal Petra's poinsettia Marianne Design LR0438 Creatables stencil Petra's larix Marianne Design
PM10103 Snijmal Precious Marieke - The nature of Christmas - FloralsNuvo-crystal-drops-autumn-red-683N

2 opmerkingen:

  1. de mallen zijn leuk, maar een uitdaging om ze mooi uit te knippen, niet altijd eenvoudig !
    jou is het mooi gelukt ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik schuur ze altijd even met een nagelvijltje. Zo worden de randjes mooi glad. Groetjes Ine

      Verwijderen