Pagina's

woensdag 20 april 2016

Zeg het met bloemen

Voor deze kaart heb ik de mooie Vintasia dies van Nellie snellen gebruikt.



Deze mal bevat meerdere onderdelen zodat je er veel mee kunt doen.
Het grote geheel , waar het plaatje van de fiets op zit heb ik verhoogd opgeplakt.



Het tekst gedeelte heb ik in 2 kleuren gehouden.
Maar dit kun je natuurlijk zelf in meerder kleuren doen.
de vogels heb ik ook verhoogd opgeplakt.

Het is een onwijs leuke mal om mee te werken.



Tot slot nog wat bloemen in de hoek en wat knoopjes hier en daar.
De bloemen heb ik 2 op elkaar gedaan.
aan de zijkant nog een stukje twine.
De gaatjes gemaakt met de eyelet tool, twine erdoor en een knoopje erin.


Hieronder staat alles nog even op een rijtje en gelijk weer doorgelinkt naar de webwinkel.



VIND003 Vintasia Dies rectangle frame with bird  6002-0452 Noor! snijmal zonnebloem  PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers  Knipvel happy days Els wezenbeek
 PL1505 Clear stempel Actief (T)huis Project NL 11810-0002 holePuncherSet.jpg  11810-0004-Hobby Hamer.jpg

Bedankt voor je bezoekje .
Creatieve groetjes Giny

3 opmerkingen: