Pagina's

woensdag 6 april 2016

Voorjaarskriebels


Voor mijn DT kaartje heb ik gebruik gemaakt van de 
ontzettend leuke bloemenmallen van Marianne Design.


Wat kun je hier eindeloos mee variëren.
Terwijl ik bezig was bedacht ik me alweer vanalles.
Maar ja, je kunt maar 1 kaart te gelijk maken.
Ik heb er een lekkere gevulde bloemenmand van gemaakt.
Misschien had ik er nog meer bloemen in moeten doen.

Hier heb ik de krokusjes en de blauwe druifjes gebruikt.
Het mandje heeft een gleuf waar je de bloemen in kan steken.
Geeft een leuk effect vind ik.
Van dit soort vrolijke kleurtjes krijg ik weer de voorjaarskriebels.
En Marianne heeft ook clearstamps met dit soort leuke teksten.


Nog even het mandje van dichtbij.

Hieronder heb ik alles weer op een rijtje gezet en weer doorgelinkt naar de webwinkel.


LR0402 Creatables snijmal Grape Hyacinths  LR0400 Creatables snijmal crocus  LR0404 Creatables snijmal basket PL1523 Clear stempel teksten bloemen - tuin PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers
LR0360 Creatables snijmal Tinys gras.jpgcraftables snijmallen banners  PL4503 - Project NL Adhesive stickers - Black & White


Bedankt voor het langskomen !!!

Lieve groet Giny

5 opmerkingen: