Pagina's

woensdag 27 januari 2016

Vrolijk fladderen

Vandaag van mij een kaartje met een create a card mal van Crealies


Wat zijn dat leuke mallen om mee te werken.
Heel makkelijk in gebruik.
De snij en vouwlijnen worden gemaakt en je kaart is heel snel in model.
Ik heb er een bloemen en vlinderkaart van gemaakt.
Er is weer een prachtige mooie bloemenrand van Joy! Noor .
En deze heb ik dan ook aan beide zijkanten van de kaart gedaan.
Dessinpapier heb ik van het mooie botanicalbloc van Joy gebruikt.
Hierbij past weer heel mooi een plaatje van Matties mooiste.
Hier heb ik een klein plaatje van genomen en deze weer verhoogd opgeplakt.
En in de serie van de craftables van Marianne Design zijn weer 
hele mooie vlindertjes uitgekomen.
1x stansen en je hebt een heleboel kleine vlindertjes , 
die ik weer zo op de kaart heb geplakt dat het lijkt alsof ze lekker achter elkaar aan fladderen.



Hier nog even een close up van het trappetje.
Hier heb ik de bloem van de floral flourishes op gedaan.
Dit is het zelfde bloemetje als de rand.
Hier en daar plakparels.
De randjes van alle delen heb ik weer beinkt.




Hieronder nog even alles op een rijtje en het staat weer direct door gelinkt naar de webwinkel
Misschien heb je wel een idee gekregen?
Ik heb in ieder geval met veel plezier dit voorbeeld gemaakt.
Bedankt voor het langskomen.





Crealies Create-a-Card-no.-16 snijmal CR1354 Craftables snijmallen punch die butterflies - vlinders6002-0476 Noor! snijmal bloemenrand  Craftables swirl and leaves 1 
6011-0313 - Paper bloc Joy!  15x30cm - Botanical  MB0148 - Knipvel Matties Mooiste Flowers 1 (birds).jpgDistressinkt Vintage Photo
TH Ink Blending ToolCR1320 Craftables snijmal Happy Birthday

Creatieve groet Giny

4 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Giny. Daar wordt je lekker vrolijk van.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Giny! Lekker vrolijk.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Hennie, en wat een prachtige kleuren combinatie, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen