Pagina's

maandag 24 november 2014

Wish you lots of LOVE, JOY & HAPPINESS this CHRISTMAS

Hoi hoi



Wish you lots of LOVE, JOY & HAPPINESS this CHRISTMAS





Dat is de tekst die ik aan de binnen kant van deze kaart heb gestempeld.



Toevallig is dit dezelfde stempel als Margreet  heeft gebruikt. Mooi om te zien dat je ze dus op verschillende manieren kunt verwerken.

Maar ook de buitenkant heb ik mooi gemaakt met leuke mallen.




Ik heb hem vrij eenvoudig gehouden en zelfs de beginnende kaartenmaakster kan dit maken. 

Je begint met een cardstock van 14 bij 14 cm. 
Ik heb de rand gebruikt van Noor! Design. Deze uitgesneden en geëmbost. Daarover heen heb ik een leuk lintje geplakt. De sterrenrand is van Marianne Design en erg leuk. De sterretjes in het midden heb ik uitgeknipt uit nog zo'n rand die ik ook nog uit glitterpapier heb gesneden.
De hertjes vind ik zelf zo ontzettend lief  en heb ik ook op deze kaart weer gebruikt.



Wat bloemetjes en roosjes en je kaart is helemaal af. 
O nee, aan de binnenkant heb ik dus de stempel gebruikt maar ook "Santa with sleigh"

alle linken hieronder komen weer rechtstreeks bij de juiste producten uit.
Wil je gewoon even snuffelen dan klik je hier.


CR1293 Craftables snijmal Stars Semi Circle  1201/0087 Lin & Lene snijmal rand bloem 5  CR1289 Craftables snijmal Tiny's Deer - rendieren  41091 Gehaakt kant wit 19 mm 12 - 8205 Bazix cardstock Dark chocolate  6370/0052 Joy! Crafts artificial flowers 3 kleuren  6410/0115 Noor! stempel christmas Frames

4 opmerkingen:

  1. Altijd handig, een voorbeeld van een snel te maken kaart. Leuke mallen en die stempel is prachtig. Ik heb er vanmiddag ook mee zitten werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, mooi om te zien dat je met de zelfde stempel 2 totaal verschillende kaarten krijgt.
    Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart..
    de reeën doen altijd goed!
    gave stempel...
    gr.Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw versie met de tekststempel is een beauty, Ine!

    BeantwoordenVerwijderen