Pagina's

donderdag 2 april 2020

Zwanengeluk.

Zoals jullie maandag al hebben kunnen lezen.
Is de webwinkel tijdelijk gesloten.

Wij blijven wel onze creaties aan jullie laten zien.
En zoals Henriette al vroeg...we hopen dat jullie ook langs blijven komen.

Ik ben met de mooie hoekrand van Marianne Design in de weer geweest.
De creatable LR0642
Daar heb ik een pocket van gemaakt en hier heb ik
 in de kleuren van de kaart labels in gestoken.
Op de labels staat nog niets.
Dit doe ik als de kaart verstuurd wordt.
Want hij is voor verschillende gelegenheden te gebruiken.


Verder heb ik van het nieuwe Mattie's mooiste vel de zwaan met kleintje gebruikt.
Een wat oudere cirkelmal van Marianne en wat oudere bloemen.
En een velletje achtergrondpapier uit een pretty paper bloc.

De kaart is zoals je hem ziet staan aan de bovenrand gevouwen.






Leuk dat je bent langs geweest!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten