Pagina's

donderdag 23 april 2020

Pluisjes en cirkels

Dit is mijn DT bijdrage.
Twee kaartjes gemaakt naar aanleiding van een filmpje van Ludiec op Facebook.
Ik vond het een leuke en gemakkelijke techniek.
Ze zijn allebei gemaakt met Memento inkdrops en wat witte verf (je kunt ook witte inkt gebruiken).
De 1e kaart is gemaakt met de kleuren Teal Zeal, Pear Tart en Elderberry.
Met Versafine Onyx Black de pluisbloemen van Marianne Design er op gestempeld. Bovenaan nog 3 sequins opgeplakt.
De 2e kaart is een langer model en als paarse kleur heb ik ditmaal Sweet Plum gebruikt.
Ook hierop weer een stempel van Marianne Design gezet. De randen beïnkt met de Sweet Plum en op paarsig cardstock bevestigd.
Ik heb er bewust nog geen tekststempels op gezet. Dit kan op een later tijdstip, als ik weet voor wat voor gelegenheid ik ze wil gebruiken.
Fijne dag!
xxx Margreet

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze alle twee super mooi.
    En wat een leuke techniek heb je gebruikt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen