Pagina's

donderdag 9 april 2020

Bunny Hugs

De webwinkel van Kreatrends is tijdelijk gesloten door verdrietige persoonlijke omstandigheden van Hennie. Wij wensen haar veel beterschap.
Wij als DT leden blijven onze creaties aan jullie laten zien.
En we hopen dat jullie ook langs blijven komen.

Afgelopen zondag had ik al een sneak peek op Facebook gezet en dan hierbij het totale plaatje.
Ik had nog zoveel leuke spulletjes om een Paaskaartje te maken, dat ik er nog maar eentje heb gemaakt. Het kan nog best, toch?
De Creatables van de randstans en de losse konijntjes zijn nog van vorig jaar. Het gras is nog véél ouder, maar blijft geliefd (in ieder geval bij mij).
Het spraakballonnetje is van Craft Emotions. Komt van een heel vel vol stansjes van allerlei vormen spraakballonnen en banners.
Ook de 'zonnen' zijn van deze set. Afgewerkt met vintage photo distress inkt en allebei verhoogd met foam opgeplakt.
Ik wens jullie een fijne Pasen (helaas door de Corona voor iedereen een stuk rustiger dan normaal).

xxx Margreet


3 opmerkingen: