Pagina's

maandag 10 februari 2020

Zeg het met bloemen.





Hoi knutselaars

Ik ben weer fijn aan de gang geweest. 
Deze keer een vrolijk kaartje, zeg het met bloemen.




De basis mal is van Studio Light. Die heb ik gestanst uit donkergrijs voor de basis, laagje 2 in licht roze en dan een laagje disign papier. Ik heb met de takjes een "jungle" gemaakt voor de wasbeer. 


Het bosje bloemen is ook van Marianne Design. Ik heb er met Nuvo, Pearl Drops hartjes in gemaakt. Zo leeft het wat meer. Die zelfde bloemetjes heb ik ook op de takjes gedaan.
Een lintje door de gaatjes met een grote strik. 

Bedankt voor het langskomen.

Liefs Ine


CR1496 Craftables Forget me notCR1494 Craftables Natural twigsCOL1472 Collectables snijmal Eline's RaccoonPB7057 Pretty Papers Bloc Eline's Snowflake kissesStudio Light Embossing Die Cut Stencil Essentials Nr.117

6300-0329 Joy! Craft ribbon handmade collection 1 set 2 Nuvo crystal drops - autumn red 683NDistressinkt Peeled Paint 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten