Pagina's

donderdag 6 februari 2020

Voorjaarskriebels

Krijgen jullie ook zo'n zin in het voorjaar??
Ik vind de winter wel leuk als het lekker vriest.
Maar dit natte gedoe is niets.
We moeten het ermee doen dat wel.
Nog eventjes en dan is het lekker weer voorjaar.
En met de mooie vogelplaatjes van Marianne en de mooie randmal,
 heb je zo een vrolijk voorjaarskaartje gemaakt.
Met deze mal kun je zoveel doen.
Vandaar dat ik hem nogmaals gebruikt heb.




Voor deze kaart heb ik een A4 genomen en die op 14,5 afgesneden.
Zodat je een stuk overhoud van 14,5 x 29.6.
Hierop heb ik de rand gelegd en deze uitgestanst.
Daarna heb ik de kaart pas dubbel gevouwen.
Het lichtere blauw op de kaart heb ik bewerkt met een andere rand die erbij zit.
En hierop weer een stuk donkerblauw, waar ik de hoeken van heb afgerond met de hoekpons.

Daar boven op zie je een cirkel van een andere serie,
 waar ik het plaatje ook mee heb uitgestanst.



Verder heb ik nog een bloem van flowerfoam gemaakt.
Dat blijft zo leuk om te doen😊
De"lichtblauwe"bloemblaadjes heb ik gemaakt met wit flowerfoam .
En die gekleurd met inkt.
Verder heb ik nog wat strasspareltjes gebruikt en een dubbele strik.
Die heb ik gemaakt door het organzalint 2x om de strikjesmaker te wikkelen i.p.v. 1x.



Aan de binnenkant heb ik een blauw inlegvel gedaan en 
die heb ik aan de linkerkant geponst.
En op het wit zie je hoe mooi de rand afsteekt.
Hierop een wit stukje cardstock waar je een berichtje op kunt schrijven.


Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Hieronder zet ik alles uit de webwinkel nog even bij elkaar.
En weer doorgelinkt.






LR0637 Creatables Anja's mix and match edge  LR0592 Creatables snijmallen Doily duo    LR0553 Creatables snijmal Anja's lacy folding die square  VK9586 Knipvel Birds & Birdcages 2


Memento Dew Drop inktkussen Nautical Blue MD607Memento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707  25.4063 Flower foam assortment set 2 blue-violet   Lea'bilitie snijmal Easy Flower nr. 2  
 CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  6200-0021 Joy! crafts strikjesmaker




Leuk dat je bent langs geweest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten