Pagina's

maandag 17 februari 2020

Goud van Oud.... Verjaardagskaart

Vandaag mag ik je weer een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends.
Dit keer ben ik tussen de oudere materialen gaan zoeken en vond daar deze prachtige snijmal van Marianne Design die ik als oplegkaart gebruikt heb.


De basiskaart is 10 x 15 cm. Deze is gemat met lila papier van 9,5 x 14,5 cm. Daarna heb ik weer een stuk wit cardstock gesneden van 9 x 14 cm en in de hoek de prachtige snijmal gelegd.
Deze heb ik wel even vastgeplakt zodat hij niet kon verschuiven tijdens het doordraaien in de machine.
Hierna zijn alle papierlagen op elkaar geplakt waarbij ik het lint tussen de basiskaart en het lila papier vastgemaakt heb.
De strik is weer gemaakt met de strikjesmaker.


Na het embossen zijn de geëmboste delen van de snijmal bewerkt met Distress ink in de kleur Walnut Stain.
De vlinders komen uit het knipvel wat onderaan het blogbericht genoemd is en zijn met 3D kit her en der op de kaart bevestigd.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om weer eens met deze snijmal aan de slag te gaan en heb je 'm niet en wil je 'm graag? Hij is bij Kreatrends nog verkrijgbaar. De plaatjes hieronder staan gelinkt naar de webwinkel dus als je er op klikt ben je gelijk op de goede plek om 'm te bestellen. Let wel... Op = op

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

 https://www.kreatrends.nl/EWK1239-Knipvel-Els-Wezenbeek-Country-Style-Hearts  https://www.kreatrends.nl/6200/0021-Joy!-crafts-strikjesmaker

 https://www.kreatrends.nl/Joy!-ink-blending-tool-mini-set
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten