Pagina's

donderdag 4 april 2019

Follow your heart

Hoi allemaal

Ik heb zo'n zin in de lente. Jullie ook?? Er zijn gelukkig al mooie dagen geweest.
Dit schattige hondje is van Marianne Design. 


Ik heb er een uitgebreide kaart van gemaakt waar lekker veel op te zien is.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik 1 keer getekend om de vorm heen. En dan de schaduw randjes getekend. Voor de kleinere kaart heb ik de binnenkant getekend met aan de zijkant gewoon 2 verlengingen. Om dan weer een schaduwrand te maken hen ik hem nog een keer hetzelfde getekend maar dan iets aan de binnenkant geknipt.


De tekst heb ik gestempeld op een vorm die ik getekend heb met een andere mal van Dutch Doobadoo (onderaan komen weer de linken) 


Verder heb ik een bovenkantje los gelaten zodat er een labeltje in kan. 

Bloemetjes en pearl drops ( heb jij soms ook last dat de drops iets te dik zijn en krijg je het niet goed uit het flesje? Ik stop het flesje dan even in mij bh, door de warmte worden ze weer terug vloeibaar)  maken de kaart weer af.

Groetjes en een fijne knutsel week
x Ine


470.713.703 Dutch Doobadoo Fold Card Art ticket with frame470.713.169 - Shape Art Circle Eurolock  COL1464 Collectables snijmallen Eline's puppy  LR0535 Creatables snijmal wooden signpost  CR1458 Craftables snijmallen Oval ribbon
LR0411 Creatables snijmal label met hartjes Marianne Design  Nuvo crystal drops - autumn red 683NCS1018 Clearstamps Dream sentiments UK

1 opmerking: