Pagina's

donderdag 28 februari 2019

Denim is a way of life

Dit lag op mijn tafel en hier heb ik het volgende van gemaakt:
Het is een soort van envelopkaart geworden. 
Van de basismal heb ik alle vormen 2x gestanst. Daarna van alle maten 1 witte, 1 kraft en 1 designpapier met de papier distresser en vintage photo distress inkt afgewerkt en daarna opgeplakt.
De volgende designpapiervorm op de 'perforatie'lijn afgescheurd. De kraft versie afgemeten en de witte versie ook op maat dubbelgevouwen. Alle randjes als hierboven afgewerkt.
De witte vorm 2x op 1,5 cm vanaf de vouwrand dubbelgevouwen. De 1e grote vormen erin geschoven en de zijkanten vastgeplakt, zodat het een soort van envelop is. De grootste flap van de achterkant ook vastgeplakt en nu kan hij blijven staan.
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is.
Daarna ben ik begonnen met 'versieren'.
Dit is de bovenkant geworden. De producten spreken voor zich en zie je onderaan vermeld staan. Alles is met vintage photo afgewerkt.
Dit is het grootste label dat in het envelopgedeelte is gestoken.
Vervolgens ben ik het onderste gedeelte gaan doen. Eerst van alles opgeplakt en daarna de aangeklede zak erop geplakt.
Ook hierin zitten 2 labels
Al met al ben ik heerlijk losgegaan met die gave nieuwe serie Denim Saturdays van Studio Light.
Jullie krijgen hier vast nog meer creaties mee te zien.

Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
PPDEN103 - Paper Pad, Denim Saturdays nr.103  STAMPDEN327 - Stamp, Denim Saturdays nr.327STENCILDEN134 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.134STENCILDEN136 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.136STENCILDEN139 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.139STENCILDEN140 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.140STENCILDEN141 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.141Distressinkt Vintage Photo  Memento Dew Drop inktkussen Nautical Blue MD6076200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsBON10029 Ranger paper Creaser  Aurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001CR1352 Craftables snijmallen Labels (basic shape)
Fijne dag!
xxx Margreet

3 opmerkingen: