Pagina's

donderdag 14 februari 2019

Ik heb mijn kruiwagen volgeladen....

Ik heb mijn kruiwagen volgeladen, vol met lieve konijntjes. Dat zit ik nu te zingen terwijl ik dit zit te typen.
Ik heb hiervoor de Wheelbarrow by Marleen gebruikt.
Zij heeft zelf een uitgebreide werkbeschrijving op haar blog gemaakt, die je hier kunt vinden.
Alle designpapieronderdelen heb ik met Vintage photo distress inkt bewerkt.
De gieter heb ik dubbel gestanst, zodat hij wat meer stevigheid heeft.
Ook de heart pins die er in gestoken zijn, zijn dubbel gestanst.
En dan hier die lieve konijntjes, die mee mogen rijden in de kruiwagen. Als ze nu maar geen ruzie gaan zoeken omdat er maar 2 ballonnen zijn.
Al met al was het wat gepuzzel, maar gaandeweg 'groeit' de creatie onder je handen. 
Toch wel leuk!

Hieronder zie je de gebruikte producten van Kreatrends:
Pretty Papers bloc Sweet Romance  LR0572 Creatables snijmal Watering can  COL1463 Collectables snijmallen Eline's baby bunny   PS8022 Craftstencil Wheelbarrow by Marleen    LR0572 Creatables snijmal Watering canLR0573 Creatables snijmallen Heart pins (set of 2)  Distressinkt Vintage Photo Aurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003
Fijne (Valentijns)dag!
xxx Margreet

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk om de kruiwagen vol te laden met deze vrolijke diertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig en zo leuk.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kruiwagen. Heel leuk gemaakt, vrolijk, fleurig en lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi en schattige kaartje!
    Benieuwd naar je volgende creatie, ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen