Pagina's

woensdag 4 januari 2017

Het heeft gesneeuwd......

 Het heeft gesneeuwd in winterwonderland.
Overal ligt een lekker laagje sneeuw .
Dus de pinguïns kunnen lekker spelen.
Kijk die kleine boef eens....die probeert op een iglo te klimmen.
Zou het hem lukken??



Voor mijn kaartje heb ik de leuke Eline pinguïns van Marianne gebruikt.
Wat zijn ze leuk om mee te werken..
Er is ook een iglo van Marianne Design en die past weer prima hierbij.


Hier zie je de kleine boef nog even dichterbij.
Voor de oogjes heb ik wiebeloogjes gebruikt, vind ik zelf wat speelser.


Hier nog even de mama en de andere boef.
Lekker met hun warme sjaal, want op de zuidpool is het behoorlijk koud.

Hieronder zie je de iglo wat dichterbij.
Als sneeuw heb ik de foam ball clay gebruikt.
Ook al zo leuk om mee te werken.
Het lijkt net echte sneeuw zo.
Verder heb ik nog een tekst erbij geplakt en wat sneeuwsterren.


Hieronder nog even alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.

COL1416 Collectables snijmallen pinquinsCOL1417 Collectables snijmallen iglo en bergYC-4K-10011 Linnenkarton vierkante kaart Holly Jolly Yvonne Creations  412581 A5 kaarten karton linnen wit

 PM10051 Die - Precious Marieke - Winter Wonderland - Snowflakes  CR1347 Craftables snijmal tekst Winter Wonderland  YCPP10010 Paperpack Holly Jolly Christmas Yvonne Creations
 TH Ink Blending Tool Distressinkt Black Soot Distressinkt Vintage Photo


3 opmerkingen:

  1. Super grappig kaartje. Helemaal leuk!!!
    Ik liet 'm net aan Patrick zien, en we zeiden allebei tegelijk: 'pingu'
    Dit is een animatiefilmpje dat we vroeger als kind zijnde heel vaak keken. En pingu kan ook heel ondeugend zijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen