Pagina's

maandag 28 september 2015

Herfst met Marianne Design


Hoi allemaal

Herfst met Marianne Design dat is de titel van mijn nieuwste kaartje. Het is ook overwegend Marianne wat ik gebruikt heb.

  
Het is ook zo prachtig mooi buiten. het zonnetje schijnt en de bladeren kleuren in het echt net zo mooi als op dit plaatje. Ik geniet ervan. Ik hoop jullie ook.


Het is een kleine en eenvoudige kaart om te maken.
Denk dat de foto al genoeg zegt.
De bloemen zijn gemaakt met collectable col394. Onderaan zet ik alle rechtstreekse linken naar de winkel van Kreatrends waar al deze mooie spulletjes vandaan komen.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Ine

Collectables-snijmallen-Elines-helleboras-Marianne-Design-(COL1394)  IT579-Knipvel-Tinys-autumn-herfstknipvelPK9127-Pretty-Papers-A4-Watercolor-Marianne-DesignAD-4K-10005-Linnenkarton-vierkant-Amy-Design-Brocante-Christmas  

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ine.
    Deze bloemenmal is heel mooi!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, sfeervol kaartje Ine. Die bloemenmal is idd erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Ine!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! het is echt een prachtig kaartje.
    De grote bloemen doen het heel goed bij de herfstkleuren van het bos op de achtergrond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ine,

    Wat zijn ze leuk he de nieuwe bloemen stansen van Marianne en wat heb jij ze leuk op je kaart verwerkt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen