Pagina's

zaterdag 5 september 2015

Een troostend woord.


Iedereen kent wel eens iemand die een bemoediging nodig heeft.
De wolkjes mal van Dutch Doobadoo
is daar heel geschikt voor vind ik.
Je kunt de mal op verschillende manieren gebruiken,
 bijvoorbeeld door deze te bewerken met inkt.
Ik heb het anders gedaan, ik heb alle wolken apart overgetekend
op cardstock papier, en ze daarna over elkaar heen geplakt.
Ik ben bovenaan begonnen , en heb zo naar beneden gewerkt.
Ik heb wel steeds een stukje van de boven liggende wolk erbij
aangeknipt, zodat je geen naden krijgt.


In de lucht heb ik een paar vinders laten fladderen.


Onderaan heb ik een label geplakt,
 met de tekst " Een troostend woord "

Deze artikelen heb ik voor deze kaart gebruikt,
 ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel :

470.741.001 Dutch Mask Art Clouds A6 Craftables snijmal tickets  6410-0010 Noor! clear stempel teksten divers  02

   PL4501 - Project NL Adhesive stickers - Blue & Grey   LR0357 Creatables snijmal Tinys butterflies 2

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb gebracht.

Groetjes Linda.

2 opmerkingen: