Pagina's

maandag 13 oktober 2014

welterusten.............

Hoi hoi,

Vandaag weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Ik heb een leuke easelkaart gemaakt. En deze is wel erg makkelijk te maken. Ik zal het uitleggen.


Ik heb met een Creatables van Marianne Design 3 keer de grootste vorm uitgesneden. (onderaan komen alle linken te staan, zodat je makkelijk alles terug kunt vinden in de winkel) 
! van de 3 vouw je dubbel en nog een keer op het uiterste puntje bovenaan. Dat uiterste puntje plak je nu rexht op een van de andere 2 delen. Nu heb je een dubbele kaart die je kunt openklappen. Nu plak je het losse onderdeel op de gevouwen kant. Op de foto zie je wat ik bedoel.



Daarna heb ik de zelfde mal op een design papier gelegd en de binnekant met potlood getekend en uitgeknipt. Die op de zichtbare kaart geplakt. Op de onderste helft heb ik het andere onderdeel van de mal geplakt, nadat ik die had uitgesneden en geëmbost met de snijmachine. Ik heb ook toen dit nog in de mal zat beïnkt met Distress inkt. 


De stempel van Gorjuss heb ik gestempeld op aquarel papier en daarna ingekleurd met distress inkt. 
Deze heb ik daarna met 3d kit op de kaart geplakt. Ik vind dat altijd mooi dat hij dan iets bol op de kaart zit.
Verder heb ik de blaadjes van Noor! Design gebruikt en heb ik het afgewerkt met de kleine roosjes. Het steeltje rol ik altijd even om een prikkertje zodat je een leuk bloemsteeltje krijgt. Verder de kleine vlinders met een pareltje erop en klaar is je kaart.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik heb hem met veel plezier gemaakt in ieder geval. Hopelijk weer wat nieuwe inspiratie gekregen.

Groetjes Ine


LR0327 Creatables snijmal Anja's Circle    6002/0332 Noor! snijmal bladeren  6370/0053 Joy! Crafts Artificial flowers 24x Tim Holtz Distress inkt mini kit #04GOR907112 Gorjuss stamps The White Rabbit6002/0322 Noor! snijmal vlinders rond Zelfklevende parels Silver
SC155 Basispapier dubbelzijdig A4 Shabby Chic

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Ine, leuke mal is dat en voor veel soorten kaarten te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het zo geworden.
    Supper hoe je de mal hebt gebruikt voor de easelkaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, en een duidelijke uitleg.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk gemaakt. Heel creatief hoe je de mal hebt gebruikt om een easelcard van te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen