Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

Kerstkaartje.....

Vandaag mag ik hier weer een kaartje laten
zien, een kerstkaart deze keer, maar ja
hoe kan het ook anders met al die leuke
kerstspullen die allemaal weer uitkomen.


Ik heb onder andere de stansen van Marianne Design
gebruikt. De grote ster heb ik bestempeld met Versamark
om de embossing op te laten plakken en daarna met de
heattool verhit, de randjes zijn bewerkt met 
pasta (texture paste).


Ook de huisjes heb ik op de zelfde manier bewerkt zoals
hierboven beschreven.. 


Op het papier van Studio Light staan een aantal
postkaarten, daar heb ik het woord X-mas op
gestempeld en langs de randjes met een 
fineliner streepjes gemaakt, net of het gestikt is.
Dit heb ik ook gedaan op de grote kaart en 
het kleinere stukje papier.


  

De stansen hier boven zijn ook van Marianne Design,
bij de kerstballetjes heb ik een stukje touw gebruikt door
het oogje en zo op de kaart geplakt.

De volgende produkten komen uit de webwinkel
van Kreatrends:

Color Core cardstock Stormy Sky  SC155 Basispapier dubbelzijdig A4 Shabby Chic  COL1360 Collectables set Christmas Star  CR1288 Craftables snijmal Tiny's Wintervillage

COL1363 Collectables snijmallen Jingle Bells  6410/0079 Joy Clear stempel scrabble letters  Jo Sonja's Texture paste 325 gram  Klosje jute touw  Basics heat tool

Een berichtje achterlaten wordt zeer op prijs gesteld en
dan wens ik jullie verder een heel fijn weekend allemaal.

Groetjes
Jolanda


3 opmerkingen: