Pagina's

woensdag 24 juli 2013

100% lief


Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie iets te laten zien.
Dit keer iets anders dan een "gewone" kaart, ik heb namelijk een
rompertje gemaakt met babysokje, leuk om een keer
cadeau te toen aan iemand die pas een baby heeft,
maar je kan hem natuurlijk ook maken voor iemand die zwanger
is, gewoon even als een aardigheidje.
Het patroon van het rompertje staat op het blog en is
uit te printen in origineel formaat.
 

Ik heb het rompertje uitgeknipt uit kraftpapier,
en hier op heb ik designpapier geplakt uit het
pretty paper "Hello sweet baby"
 

Ik heb een label CR1212 uitgestanst en hier de
tekst 100% lief opgestempeld.
Ik heb een swirl uitgestanst, en deze in tweeen geknipt, en deze
onder het bloemetje geplakt.
Aan de bovenkant bij de hals, heb ik een stukje pompom lint geplakt.
Aan de rechterkant heb ik het rompertje dicht gemaakt met een
stukje touw en hieraan een leuk bedeltje vast gemaakt,
dit bedeltje is niet te koop bij kreatrends, maar kijk maar eens
in de webwinkel daar hebben ze genoeg leuke bedeltjes/charms .
Aan de onderkant van het rompertje heb ik plakparels geplakt,
aan de binnenkant hiervan heb ik een stukje
klittenband geplakt zodat je het rompertje ook weer los kan halen
 
 
Om het rompertje als cadeautje weg te geven heb
ik het verpakt in een kaartenzakje, aan de bovenkant heb ik
de vierkante mal van Noor! design gebruikt,
ik heb deze dubbelgevouwen en met dubbelzijdig tape vast geplakt.
hierop heb ik nog designpapier geplakt met een leuk bloemetje.
Ik heb er de tekst Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon opgestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
 
Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd,en dat jullie allemaal
aan de slag gaan om zo'n leuk rompertje te maken.
 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda


8 opmerkingen:

  1. 100% gaaf, Linda! Mooi gemaakt.....bedankt voor het delen van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk is deze, ik heb er al veel gemaakt en het blijft leuk om te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi Linda en wat een leuk idee zoals je het verwerkt hebt met het kadootje....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!!! Wat leuk en ook zo leuk weer verpakt. Ik ga hem zeker ook eens maken :)
    XX Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super Linda, helemaal geweldig vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeautje, en als ik het zo zie, zelfs voor mij niet moeilijk om te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat rompertje schattig en ook zo leuk ingepakt. Mooie mal heb je daarvoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, zeker 100% lief!!!!!!
    Leuk kado ideetje!!

    BeantwoordenVerwijderen